Slim je werk organiseren en overzicht houden
Dankjewel voor je aanvraag!
We gaan je aanvraag in behandeling nemen. We nemen uiterlijk binnen 2 werkdagen contact met je op.
Ervaringen van onze cursisten
Wij delen continu onze ervaringen en tips om je te inspireren.Een hele praktische training die je gelijk kunt toepassen in de praktijk. Levert direct een andere manier van werken op, welke overzicht geeft en rust in je hoofd. Praktisch, makkelijk en levert veel op!
Ontzettend professioneel maar toch ook heel tastbaar.
Een gestructureerde training gehad met voldoende interactie. Jon was erg charismatisch, het enthousiasmeert enorm. Zeer veel goede lessen gekregen die ik vanaf vandaag al ben gaan gebruiken. Na de training zijn ze nog bereikbaar voor vragen en sturen ze nog hand-outs na. Echt een aanrader voor een ieder!
Op donderdag 1 februari heb ik de training gevolgd. Daar ik zelf regelmatig het overzicht kwijt raakte heb ik erg veel aan de tips gehad. Door het scheppen van orde en het gebruikmaken van het systeem zal ik rust krijgen en daardoor meer tijd.
Ondertussen genoeg cursussen meegemaakt, deze was de eerste waar ik er niet na n maar uur wel klaar mee was. Zelf na de pauze had ik er nog zin in en was ik benieuwd naar meer.
Ik denk dat de content gewoon erg nuttig was, maar ook David deed het erg goed. Deze man bleef maar leuk om naar te luisteren.
Ik heb de training gesprekstechnieken gevolgd. De training pakt de kernpunten van een effectieve communicatie heel praktisch op en de kracht van de trainer was dat ze dit heel goed spiegelde aan de vraagstukken van de deelnemers. Echt heel knap. Tijdwinst heeft ook de randvoorwaarden voor een goede training perfect geregeld.
Een hele fijne cursusdag gehad. De cursusleider neemt iedereen actief mee in de cursus en legt goed uit hoe je effectiever om kan gaan met je tijd.
Het was een erg nuttige 1-daagse cursus. Veel geleerd, en nuttige tips die goed toepasbaar zijn voor iedereen. De cursus werd gegeven door een erg enthousiaste cursusleider, die ons de hele dag op een leuke manier geboeid hield
Ik wist vooraf niet zo goed wat ik kon verwachten, dus ik ging er blanco in. Maar in een dag zo veel praktische dingen geleerd die ik zeker ga toepassen in de praktijk! (en waar ik ook echt wat aan heb) De trainer was een prettige persoon om les van te krijgen en de locatie was ook goed. Dus niets anders dan een superpositieve ervaring!
Was een zeer leerzame training. Met een goeie leraar die met passie vertelde waardoor het geen saaie training was.
Het was weer super leuke en leerzame dag. Ik ben meer bewust geworden van eigen valkuilen maar vooral het verschil kunnen zien tussen de mening en feiten!
Ik ben weer een geweldige ervaring rijker en kan ik meteen beginnen te oefenen met goed feedback te geven!
Super interessant! Weer wat geleerd.
Hartelijk dank!

