Slim je werk organiseren en overzicht houden
Dankjewel voor je aanvraag!
We gaan je aanvraag in behandeling nemen. We nemen uiterlijk binnen 2 werkdagen contact met je op.
Ervaringen van onze cursisten
Wij delen continu onze ervaringen en tips om je te inspireren.David gaf een zeer leuke training. Je ziet dat hij zelf ook erg enthousiast is over wat hij verteld. Daardoor krijg je energie om er zelf ook mee aan de gang te gaan. Vooral de simpelheid van zijn tips helpen goed. Iets nieuws aanleren kost 30 dagen, maar door je te richten op de tools die je al hebt (Outlook) kun je snel een goed werkende workflow opzetten.
Het was een mooie, leerzame dag. Verschillende leuke mensen ontmoet en een goede trainer. Dank je wel voor de handige tips!
Het was een leuke dag waarbij ik inzicht heb gekregen hoe ik dingen beter kan plannen met veel praktische tips die ik direct kan toepassen.
Je gaat je voorbereiden en denkt dat er van alles kan gebeuren, maar in werkelijkheid, zoals altijd, valt het altijd mee. (NIVEA) Super leuke interactie, ging positief naar huis. En zeker een aanrader mocht je nog twijfelen.
Erg leerzame dag gehad, met veel bruikbare tips! Spontane docent die zijn lesstof op een humoristische manier kon overbrengen.
Een dag vol super-handige tips! Veel te veel om allemaal toe te passen, maar eerder een buffet aan mogelijkheden waar je als trainee de keuze kan maken voor die dingen die het beste bij je passen! Héérlijk!
De tips waren begrijpbaar, bruikbaar! En ons bedrijf werkt met Outlook en daar werd op gefocussed waardoor het niet enkel leuke theorie was, maar ook nog eens heel toepasbaar werd. Handig!
Neem dan nog een (en ik heb er al veel versleten!) héle goed trainer, die scherp, vlot, grappig, ad rem was, zijn materie erg goed beheerste en vooral ook verstaanbaar maakte voor ons, … en je weet dat dit een toptraining was. Leuke anekdotes, mooie voorbeelden van toepassingen. En een hele down-to-earth mentaliteit want niet alles is waar of werkt exact … aanrader. Plannen kon ik al. Time-managen ook, maar ik zit nu op 2.0 en daar ben ik superblij mee!
Mijn werkdag word ingevuld door de lengte van de mail box en onvoorziene situaties waardoor ik veel stress ervaar en het gevoel heb dat zaken me overkomen. Ik heb het gevoel mijn werk niet af te krijgen.
In de training word duidelijk uitgelegd dat regie pakken over je agenda en je mail heel goed kan. Je krijgt heel veel tips en trucs. Inzicht in gedragsverandering bij jezelf maar ook praktische tips in hoe je de mail box en agenda beter kunt inrichten.
Dat is onze ervaring, waardevol en leerzaam! We hebben een leuke dag gehad waarin we heldere tips en tricks hebben gekregen voor meer overzicht en efficiënter werken.
De cursus was duidelijke en op de praktijk gericht. Tijdens de training werden diverse handvaten en praktijkvoorbeelden gegeven waar iedereen ook echt wat mee kan.
Uitstelgedrag is voor mij herkenbaar. Veel werkzaamheden, weinig tijd, bepaalde klussen blijven liggen. Deze cursus heeft mij geholpen om werkzaamheden in behapbare stappen op te delen en te kijken naar de manieren van communiceren en informeren hierover.
Ik zou wel wat meer focus willen op andere softwareprogramma’s dan Outlook. Ik gebruik Microsoft Teams naast Outlook wat de uitdaging behoorlijk anders maakt.

