Slim je werk organiseren en overzicht houden
Dankjewel voor je aanvraag!
We gaan je aanvraag in behandeling nemen. We nemen uiterlijk binnen 2 werkdagen contact met je op.
Ervaringen van onze cursisten
Wij delen continu onze ervaringen en tips om je te inspireren.Wij hebben de training TimeManagement gedaan, waarin we in sneltreinvaart veel technieken hebben geleerd om ons leven zo goed mogelijk te plannen. Waardoor je uiteindelijk meer tijd gaat overhouden in je brein en je agenda voor leuke & creatieve zaken.
Hele fijne trainer (Job) en het materiaal sluit top aan op de praktijk.
Training verzorgd door Patrick; erg energieke man die het leuk brengt en ook de interactie op zoekt tijdens de training. Hierdoor blijf je betrokken bij de stof. Daarnaast krijg je inzichten in hoe en waarom soms dingen niet gaan hoe zo gaan. Maar het mooiste is wel het Outlook systeem om je taken te plannen en je inbox schoon te houden; openbaring!
Veel praktische en theoretische kennis gekregen, leuke kleine groep, veel mogelijkheden om te oefenen, vragen stellen
Ik ben super tevreden mee!!!
Ik heb onlangs de training Timemanagement gevolgd bij Tijdwinst.com en die heeft me echt verrast (op een goede manier!). Het was super praktisch en ik heb er veel nuttige inzichten uit gehaald die ik meteen in mijn werk kon toepassen.
De trainer wist alles op een duidelijke en nuchtere manier over te brengen, zonder poespas. Er zat een fijne balans in tussen theorie en praktijk, en de voorbeelden sloten goed aan op wat ik dagelijks tegenkom op mijn werk. Sinds de training werk ik merkbaar efficiënter: ik plan slimmer, stel beter prioriteiten en heb meer overzicht. Het voelt alsof ik meer rust heb, terwijl ik toch meer gedaan krijg.
Daarnaast heb ik ook de assertiviteitstraining gevolgd, en ook daar ben ik erg positief over. Ik heb geleerd om op een heldere en zelfverzekerde manier mijn grenzen aan te geven, zonder de samenwerking met anderen te verstoren. Dat heeft me niet alleen geholpen in lastige gesprekken, maar ook in het bewaken van mijn eigen werkdruk.
Al met al hele waardevolle trainingen die mij echt verder hebben geholpen, zowel in mijn manier van werken als in hoe ik communiceer. Zeker een aanrader!
Jon heeft ons op een hele prettige manier een fijne training gegeven. De training geeft inzicht, creëert bewustwording en geeft je uitstekende tips om gelijk mee aan de slag te gaan. Daarnaast krijg je toegang tot naslagwerk en diverse filmpjes.
Deze training was van start tot eind boeiend en vooral ook zeer leerzaam. De tijd vloog voorbij en het enthousiasme van mijzelf, de groep en natuurlijk ook de trainer bleef tot het einde van de dag onverminderd. De trainer deed het geweldig door iedereen op zijn gemak te stellen, ieders naam al heel vlot te kennen en ook iedereen te blijven betrekken. Uitwijdende discussies binnen de groep wist hij ook weer op een positieve manier kort reflecterend te eindigen om weer door te kunnen met het programma. Er was door zijn goede people skills een heel prettige sfeer.
Ik heb veel inzichten gekregen hoe ik van een “drukke” dag in mijn hoofd naar een gestructureerde dag kan gaan met zelfs nog meer werkzaamheden die ik kan uitvoeren op een dag en dan toch met een gerust hart naar huis kan gaan als ik mjin laptop dichtsla.

