Slim je werk organiseren en overzicht houden
Dankjewel voor je aanvraag!
We gaan je aanvraag in behandeling nemen. We nemen uiterlijk binnen 2 werkdagen contact met je op.
Ervaringen van onze cursisten
Wij delen continu onze ervaringen en tips om je te inspireren.Heel erg tevreden over de training Time management.
Erg goede trainer (Patrick) die enthousiast heel erg veel praktijkgerichte tips mee gaf.
Hele fijne leerzame dag met veel eyeopen momentjes. Duidelijke uitleg. Veel tips en tops. Ik ga alles toepassen om de rust in mijn hoofd te krijgen.
Verfrissende uitleg van de verschillende tools tips en mogelijkheden om je tijd en taken zinvol in te richten.
Voor mij was het een eyeopener wat je allemaal kunt doen om je tijd goed te besteden en leren in te delen.
Ik heb zeer goede ervaringen met Tijdwinst.com; enerzijds als cursusdeelnemer, anderzijds als samenwerkingspartner om trainingen voor onze medewerkers te organiseren. Inhoudelijk sterk, goede en duidelijke instructies vooraf en achteraf, hand-outs die beschikbaar gesteld worden en tutorials om het een en ander nogmaals te bekijken. Ook is de mogelijkheid om een training (bijna) kosteloos nogmaals te volgen erg prettig.
Uitstelgedrag is voor mij herkenbaar. Veel werkzaamheden, weinig tijd, bepaalde klussen blijven liggen. Deze cursus heeft mij geholpen om werkzaamheden in behapbare stappen op te delen en te kijken naar de manieren van communiceren en informeren hierover.
Ik zou wel wat meer focus willen op andere softwareprogramma’s dan Outlook. Ik gebruik Microsoft Teams naast Outlook wat de uitdaging behoorlijk anders maakt.
Het was een leuke dag waarbij ik inzicht heb gekregen hoe ik dingen beter kan plannen met veel praktische tips die ik direct kan toepassen.
Mijn ervaring met Patrick van der Gulik is geweldig. Ik heb de cursus gevolgd via mijn werkgever Baanbrekers Hij leert je op een ontspannen manier met veel humor het een andere manier van over feedback. Omdat de workshop luchtig en leuk is opgezet blijft deze goed in je mind hangen. en nodig de stof je uit om deze zelf toe te gaan passen. Het mooie van deze workshop dat deze voor iedereen toegankelijk is. Er wordt ieder geval over na gepraat.
Tijdwinst is echt een training waar je iets aan hebt.
Zeer leerzaam en er was altijd feedback aanwezen.
Dus ik zeg doen… deze training tijdwinst
Vooraf toch een klein beetje sceptisch, heb ik dit wel echt nodig, zo erg is het toch niet. Maar ik vond dit oprecht een van de beste trainingen die ik gevolgd heb en zou het iedereen aanraden. Een fantastische planner of niet. Maar ook als collega’s onderling. Zo kun je als bedrijf of afdeling samen afspraken maken en elkaars leven makkelijker maken. Ik heb het idee dat ik nu zo veel efficiënter kan gaan werken (ja, het moet nu uitgevoerd gaan worden).

