Slim je werk organiseren en overzicht houden
Dankjewel voor je aanvraag!
We gaan je aanvraag in behandeling nemen. We nemen uiterlijk binnen 2 werkdagen contact met je op.
Ervaringen van onze cursisten
Wij delen continu onze ervaringen en tips om je te inspireren.Belinda begon de training met te vertellen dat we allemaal enthousiast naar huis zouden gaan, met inspiratie en zin om te starten met dit systeem. Dat was zeker zo, ik heb heel veel bruikbare tips en inzichten gehad. Ben nu druk bezig met mijn takenlijst organiseren… 🙂
De training Timemanagement van Tijdwinst was een mooie, heldere opfris van een training die ik jaren geleden een keer volgde.
De docente hield zich keurig strak aan de tijden en had een leuk interactief programma. De presentatie was overzichtelijk en duidelijk.
Het bijbehorende werkschrift heeft een handige lay-out en was tijdens de training goed bruikbaar. En ook na afloop een handig naslagwerk.
Na afloop kregen wij nog een boek uitgereikt. Daar hoop ik snel tijd voor te hebben om te gaan lezen. 🙂
Na de training had ik echt zin om met het geleerde aan de gang te gaan. En om timemanagement in de organisatie goed te laten werken is de training zeker handig voor meer collega’s.
Een 20-tal tips opgepikt, welke ik ga implementeren in mijn dagelijks werk. Erg praktisch ingerichte cursus!
Omdat ik weet dat ik effectiever werken kan maar het zelf niet voor elkaar kreeg heb ik een timemanagementcursus gevolgd bij Tijdwinst.com. Ik ben net klaar met het inrichten van mijn lichtgewicht waterdichte timemanagement systeem (jawel, inbox is opgeruimd en zowaar leeg!) en klaar voor een effectievere toekomst. De wil is er in ieder geval!
De trainer was vriendelijk en kundig en kon alle vragen beantwoorden. Hij had een goede mix tussen enerzijds vertellen en informatie verstrekken en anderzijds werkvormen die mij als cursist zelf aan het werk zetten en me tot nieuwe inzichten over mijn werkwijze brachten. Ik heb zin om het geleerde in de praktijk te brengen.
Het was weer super leuke en leerzame dag. Ik ben meer bewust geworden van eigen valkuilen maar vooral het verschil kunnen zien tussen de mening en feiten!
Ik ben weer een geweldige ervaring rijker en kan ik meteen beginnen te oefenen met goed feedback te geven!
Super interessant! Weer wat geleerd.
Hartelijk dank!
ontzettend veel handige tip, fijne lesstof en veel opdrachten worden visueel gemaakt.
Afgelopen vrijdag de cursus Timemanagement gevolgd bij Daan. Het was een afwisselende dag met heel veel tips die ik gelijk in de praktijk kan gaan brengen. En vanaf nu dus elke dag om 15.00 uur naar huis. Echt een aanrader!

