Slim je werk organiseren en overzicht houden
Dankjewel voor je aanvraag!
We gaan je aanvraag in behandeling nemen. We nemen uiterlijk binnen 2 werkdagen contact met je op.
Ervaringen van onze cursisten
Wij delen continu onze ervaringen en tips om je te inspireren.Op donderdag 1 februari heb ik de training gevolgd. Daar ik zelf regelmatig het overzicht kwijt raakte heb ik erg veel aan de tips gehad. Door het scheppen van orde en het gebruikmaken van het systeem zal ik rust krijgen en daardoor meer tijd.
Nu twee cursussen van Tijdwinst.com gevolgd; Time-management en gesprekstechnieken. Zeer ervaren/betrokken instructeurs welke de stof beheersen en deze goed weten over te brengen en een interactief en leerzaam programma neerzetten!
David gaf een zeer leuke training. Je ziet dat hij zelf ook erg enthousiast is over wat hij verteld. Daardoor krijg je energie om er zelf ook mee aan de gang te gaan. Vooral de simpelheid van zijn tips helpen goed. Iets nieuws aanleren kost 30 dagen, maar door je te richten op de tools die je al hebt (Outlook) kun je snel een goed werkende workflow opzetten.
De training was zeer nuttig en degene die de training gaf deed het op een hele prettige manier.
In mijn één daagse cursus gespreksvoering, heb ik als jong professional nieuwe inzichten en ontwikkelpunten ingezien. Naast deze aanwinst, heb ik veel theorie gekregen, waarbij de voorbereiding met een schrijfboekje en pen om aantekeningen mee te maken, erg prettig was. Naast het onbeperkt koffie, thee, fris, was er ook een lekkere uitgebreide lunch en rustig de tijd om met je mede cursisten bij te praten en de stof te laten zakken. Er zaten verschillende mensen met uiteenlopende beroepen in de cursus, wat het ook leuk dynamisch maakte en de trainster speelde er goed op in. Ze had de leerdoelen scherp die je aan het begin van de training aangeeft en zo probeert ze bij ieder stukje theorie wat gekoppeld is aan een leerdoel, ook die betreffende cursist uit te dagen binnen die theorie. Deze ervaring heeft voor mij veel betekend voor mijn toekomstige ontwikkeling en loopbaan. Het is zeker een aanrader! Zowel de cursus, als de lunch, als de locatie, als de trainer, was echt super geregeld.
Ik vond de training time management echt heel interessant. De trainer deed het op een leuke en humoristische wijze. Vooral veel goede tips gekregen met het aanmaken en beheren van taken in Outlook in combinatie met beheer van e-mails / agenda! Ik ga hier zeker gebruik van maken!
Het was een mooie, leerzame dag. Verschillende leuke mensen ontmoet en een goede trainer. Dank je wel voor de handige tips!
Ik heb onlangs de training Timemanagement gevolgd bij Tijdwinst.com en die heeft me echt verrast (op een goede manier!). Het was super praktisch en ik heb er veel nuttige inzichten uit gehaald die ik meteen in mijn werk kon toepassen.
De trainer wist alles op een duidelijke en nuchtere manier over te brengen, zonder poespas. Er zat een fijne balans in tussen theorie en praktijk, en de voorbeelden sloten goed aan op wat ik dagelijks tegenkom op mijn werk. Sinds de training werk ik merkbaar efficiënter: ik plan slimmer, stel beter prioriteiten en heb meer overzicht. Het voelt alsof ik meer rust heb, terwijl ik toch meer gedaan krijg.
Daarnaast heb ik ook de assertiviteitstraining gevolgd, en ook daar ben ik erg positief over. Ik heb geleerd om op een heldere en zelfverzekerde manier mijn grenzen aan te geven, zonder de samenwerking met anderen te verstoren. Dat heeft me niet alleen geholpen in lastige gesprekken, maar ook in het bewaken van mijn eigen werkdruk.
Al met al hele waardevolle trainingen die mij echt verder hebben geholpen, zowel in mijn manier van werken als in hoe ik communiceer. Zeker een aanrader!
Erg blij met de training timemanagement! Sowieso zat de training bomvol goede tips, maar wat de training voor mij heel sterk maakte, is dat die tips wel allemaal landen in een overkoepelend kader. Een werkwijze waarmee ik veel beter grip krijg op mijn werkzaamheden

