Slim je werk organiseren en overzicht houden
Dankjewel voor je aanvraag!
We gaan je aanvraag in behandeling nemen. We nemen uiterlijk binnen 2 werkdagen contact met je op.
Ervaringen van onze cursisten
Wij delen continu onze ervaringen en tips om je te inspireren.Ondanks de vele tools die ik al gebruikte om de tijd te beheren, toch de training als waardevol ervaren. Mooie interactieve training, ervaren trainer en veel bruikbare tips.
De docent wist de aandacht er goed bij te houden, door ook interactief met de groep bezig te zijn. Het was een leuke groep.
De lunch was echt heel goed verzorgd, goeie locatie.
Heb al eerder een timemanagement cursus gehad en dit tijdens mijn opleiding gehad, maar ik leerde er toch weer handige dingen bij.
Doordat we een groep van 16 hadden, moesten we soms snel en kort onze antwoorden geven, waar men soms toch wat meer wilde vertellen. Geen idee of er ruimte is om hier toch wat meer tijd voor in te zetten.
Hele leuke dag gehad en veel goede tips gekregen om efficiënter mijn tijd te verdelen en te plannen.
Leuke, interessante en interactieve cursus. Biedt je naast zelfreflectie ook tips en tricks om je leven, zowel zakelijk als prive meer gestructueerd te maken, wat overzicht en dus rust biedt.
Ik vond het een zeer leerzame cursus waar je echt veel aan hebt. Duidelijke informatie, voldoende tijd voor vragen stellen en punctueel.
In twee dagdelen weer overzicht en opgefrist inzicht in de belangrijkste do’s en dont’s van Time-management. Overzichtelijk en leerzaam met handige tips en trucs erbij.
We hebben een incompany training Feedback geven gevolgd. Mooie balans tussen uitleg, inbreng en oefeningen, veel geleerd en goede voorbeelden om in de praktijk toe te passen. Echte een aanrader!
Interessante training. zeer leerzaam. Wordt ook goed gegeven, Hoop info in één dag maar genoeg pauze om te verwerken. De dag vloog voorbij. Ben gemotiveerd om actie te ondernemen!
In mijn één daagse cursus gespreksvoering, heb ik als jong professional nieuwe inzichten en ontwikkelpunten ingezien. Naast deze aanwinst, heb ik veel theorie gekregen, waarbij de voorbereiding met een schrijfboekje en pen om aantekeningen mee te maken, erg prettig was. Naast het onbeperkt koffie, thee, fris, was er ook een lekkere uitgebreide lunch en rustig de tijd om met je mede cursisten bij te praten en de stof te laten zakken. Er zaten verschillende mensen met uiteenlopende beroepen in de cursus, wat het ook leuk dynamisch maakte en de trainster speelde er goed op in. Ze had de leerdoelen scherp die je aan het begin van de training aangeeft en zo probeert ze bij ieder stukje theorie wat gekoppeld is aan een leerdoel, ook die betreffende cursist uit te dagen binnen die theorie. Deze ervaring heeft voor mij veel betekend voor mijn toekomstige ontwikkeling en loopbaan. Het is zeker een aanrader! Zowel de cursus, als de lunch, als de locatie, als de trainer, was echt super geregeld.

