Slim je werk organiseren en overzicht houden
Dankjewel voor je bericht!
Je hoort snel van ons.
Ervaringen van onze cursisten
Wij delen continu onze ervaringen en tips om je te inspireren.Interactieve training met voldoende voorbeelden. Zou nog meer praktisch mogen, door gebruik van eigen laptop bv. (was niet aanbevolen)
Ik vond het een zeer nuttige training t.a.v. structuur te krijgen in het plannen van de werkvoorraad. Zeker in Outlook. Tips gekregen om niet teveel afgeleid te worden met het mailverkeer, toepassen van To Do-lijst en de 1:1-lijst, inbox nalopen en eventueel leegmaken. De trainer gaf ook heel goede informatie en is heel duidelijk en enthousiast.
Ondertussen genoeg cursussen meegemaakt, deze was de eerste waar ik er niet na n maar uur wel klaar mee was. Zelf na de pauze had ik er nog zin in en was ik benieuwd naar meer.
Ik denk dat de content gewoon erg nuttig was, maar ook David deed het erg goed. Deze man bleef maar leuk om naar te luisteren.
Leuke, energieke training met veel tips over het handiger organiseren van je werk. Zin om ermee aan de slag te gaan en te ervaren wat het oplevert!
De training Timemanagement van Tijdwinst is een fijne training boordevol praktische tips en tricks en ondersteunende theorie. Er is ruimte voor eigen inbreng, humor èn direct aan de slag gaan/oefenen met jouw eigen uitdagingen.
Met een gezonde tegenzin begonnen aan deze training. Ik was bang dat mijn bijzonder werkomstandigheden niet zouden passen in een dergelijke training. Maar het tegendeel bleek waar. Er waren meer dan voldoende tips en handvatten om waardevol te zijn.
Al met al een uitstekende training en zeker geen verloren dag.
Training goed, trainer goed, locatie goed. Dus een welverdiende 8.
Zeer duidelijk en prettige time-management cursus mogen ontvangen van Jon. Alles overzichtelijk aangeboden, we hebben allemaal een boekje met tips meegekregen en de hand-out via de mail toegezonden. Alles perfect geregeld en Tijdwinst blijft bereikbaar voor nazorg.
Ik heb de training Time Management gevolgd en ik heb wel eens eerder een dergelijke cursus gedaan. Ik was verbaasd over hoe nuttig en toepasbaar de tips waren. De stof werd op een energieke en interesse wekkende wijze gegeven. De trainer was erg bevlogen en vriendelijk en kon goed het belang van de cursus centraal stellen als het dreigde iets te gezellig te worden.
Het was een goede cursus waar je weer even een paar tools aangereikt hebt gekregen die snel in de praktijk kunnen worden uitgevoerd.
Cursusleider was heel goed en prettig om naar te luisteren.
Training vliegt voorbij met allemaal bruikbare tips die je veel tijd gaat opleveren wanneer je Outlook goed inricht. Ik heb er veel aan gehad.
Ik had een geweldige trainer (Patrick vd Gulik) die zoveel enthousiasme voor de training en zijn vak heeft, dat je vanzelf op je stoel gaat stuiteren 🙂
Wat nog veel belangrijker was, is het gevoel van veiligheid dat vanaf het begin van de dag opgebouwd werd. Hierdoor konden mijn medecursisten en ik de oefeningen met zoveel mogelijk inzet uitvoeren, waardoor we het maximale uit de training konden halen.

