Slim je werk organiseren en overzicht houden
Dankjewel voor je bericht!
Je hoort snel van ons.
Ervaringen van onze cursisten
Wij delen continu onze ervaringen en tips om je te inspireren.Zeer fijne timemanagement training die zeer goed inzichten geeft hoe je beter je tijd kunt indelen. Zeer goede voorbeelden en fijne trainer.
Heb de training met een zeer goed gevoel afgerond.
Mijn ervaring met Patrick van der Gulik is geweldig. Ik heb de cursus gevolgd via mijn werkgever Baanbrekers Hij leert je op een ontspannen manier met veel humor het een andere manier van over feedback. Omdat de workshop luchtig en leuk is opgezet blijft deze goed in je mind hangen. en nodig de stof je uit om deze zelf toe te gaan passen. Het mooie van deze workshop dat deze voor iedereen toegankelijk is. Er wordt ieder geval over na gepraat.
Ik heb veel opgestoken in deze leerzame sessie. Ik kan aan de hand van praktische tips slimmer werken.
Zeer fijne training door een enthousiaste trainer. Heel herkenbare valkuilen worden aangepakt. Handige en praktische tips ontvangen om dit makkelijk en snel aan te pakken. Waardevolle training!
Patrick heeft bij ons een In-Company training gegeven. Hij heeft ons op energieke wijze verteld hoe je weer regie kunt krijgen over je eigen agenda waarmee je overzicht creëert in je werk. Hij had een goede interactie met de cursisten, gaf duidelijke voorbeelden en liet ons heel praktisch aan de slag gaan met het inrichten van onze agenda’s. Een waardevolle training!
Aangeleerd hoe je kunt metacommuniceren om de inhoud over te brengen en de relatie goed te houden in het lopende proces.
Het maakt duidelijk dat de manier waarop je werkt inefficiënt is en je dit op een duidelijk uitgelegde manier kunt veranderen. Goede tips waar je direct mee aan de slag kunt.
Mede door de zeer enthousiaste trainer was het een leerzame en interessante sessie. Fijn om puntsgewijs door de lesstof heen te gaan met tussendoor een leuke opdracht
Ik heb de training gesprekstechnieken gevolgd. De training pakt de kernpunten van een effectieve communicatie heel praktisch op en de kracht van de trainer was dat ze dit heel goed spiegelde aan de vraagstukken van de deelnemers. Echt heel knap. Tijdwinst heeft ook de randvoorwaarden voor een goede training perfect geregeld.
Je kunt meteen de dag erna aan de slag met alle handige tips en tools. Voor de training was ik sceptisch maar er zitten handige bruikbare tips in!
Vooraf toch een klein beetje sceptisch, heb ik dit wel echt nodig, zo erg is het toch niet. Maar ik vond dit oprecht een van de beste trainingen die ik gevolgd heb en zou het iedereen aanraden. Een fantastische planner of niet. Maar ook als collega’s onderling. Zo kun je als bedrijf of afdeling samen afspraken maken en elkaars leven makkelijker maken. Ik heb het idee dat ik nu zo veel efficiënter kan gaan werken (ja, het moet nu uitgevoerd gaan worden).

