Slim je werk organiseren en overzicht houden
Dankjewel voor je bericht!
Je hoort snel van ons.
Ervaringen van onze cursisten
Wij delen continu onze ervaringen en tips om je te inspireren.Heel erg fijne training door Belinda.
Ik heb hiervoor een andere tijdsmanagement training gevolgd. Deze heeft wat verbetering gebracht maar ik merkte dat er echt nog veel tijd te winnen was. Deze training van Belinda heeft echt een groot verschil gemaakt. Het is een simpel systeem wat ook het in gebruik nemen echt makkelijk maakt. Het grootste verschil zit hem wel in de uitleg over de tools binnen (in mijn geval) Outlook.
Tools zoals tasks en instellingen voor weergave zijn erg nuttig na de uitleg. Hiervoor gebruikte ik ze helemaal niet maar na deze uitleg wel. Ik merk direct dat ik met minder afleiding kan werken. Ook de indeling van mijn tijd is beter. Ik hou zelfs tijd over nu!
In de training wordt zowel theorie als praktijk gebruikt. De verhouding is echt goed hierin. Sommige trainingen zijn alleen theorie of alleen praktijk. Hier is dit niet het geval. Heel opvallend zijn de praktijk oefeningen. Er worden oefeningen gemaakt die echt heel duidelijk laten zien wat je wel of niet moet doen om sneller en gemakkelijker te werken.
Hartelijk dank en echt een hele grote aanrader.
ontzettend veel handige tip, fijne lesstof en veel opdrachten worden visueel gemaakt.
Veel onderwerpen uit de praktijk en herkenbaar, echter nu nog in de praktijk uitvoeren. Tijd is vaak het grootste knelpunt.
Zeer ervaren en deskundige trainer die heel goed theorie aan praktijk aan elkaar koppelt.
Het was weer super leuke en leerzame dag. Ik ben meer bewust geworden van eigen valkuilen maar vooral het verschil kunnen zien tussen de mening en feiten!
Ik ben weer een geweldige ervaring rijker en kan ik meteen beginnen te oefenen met goed feedback te geven!
Super interessant! Weer wat geleerd.
Hartelijk dank!
In één dag heel veel handvaten aangereikt gekregen om mijn tijd efficiënter te gebruiken. Ik bleef aantekeningen maken van alle handige tips en tools die ik zeker gedoseerd ga invoeren in mijn werkwijze. Gelukkig kregen we ook nog een handig werkboekje én de handouts. Kortom: Ik ben heel blij dat ik deze training gevolgd heb!
Een hele leerzame dag gehad, met goede uitleg. Ik heb er veel van op gestoken en zal het ook zeker aanbevelen!
Jon legde op een leuke en praktische manier uit hoe je je tijd beter kan managen. Veel informatie en praktische tips. Enige punt van feedback: het optimaliseren van je inbox/mail was volledig gericht op Outlook. Dit maakt het lastiger om dit direct praktisch toe te passen voor Gmail.

