Slim je werk organiseren en overzicht houden
Dankjewel voor je bericht!
Je hoort snel van ons.
Ervaringen van onze cursisten
Wij delen continu onze ervaringen en tips om je te inspireren.Ik heb hier heel veel aan gehad. Door de handvatten die ik heb gekregen kan ik mijn werkdag efficiënt inplannen. Hierdoor krijg ik inzicht in mijn werkzaamheden en de tijd welke ik er voor nodig hebben. Door het tijdschema kan ik ook onverwachte zaken een plekje geven.
Ik heb veel inzichten gekregen hoe ik van een “drukke” dag in mijn hoofd naar een gestructureerde dag kan gaan met zelfs nog meer werkzaamheden die ik kan uitvoeren op een dag en dan toch met een gerust hart naar huis kan gaan als ik mjin laptop dichtsla.
De training is door mij positief ontvangen. De oefeningen waren naar aanleiding van voorbeelden uit de praktijk. Lekker praktisch.
Veel dingen wist ik al wel maar het was goed om hier nogmaals bewust mee bezig te zijn. Je staat er versteld van hoeveel is gebaseerd op aannames over en weer!
Omdat ik weet dat ik effectiever werken kan maar het zelf niet voor elkaar kreeg heb ik een timemanagementcursus gevolgd bij Tijdwinst.com. Ik ben net klaar met het inrichten van mijn lichtgewicht waterdichte timemanagement systeem (jawel, inbox is opgeruimd en zowaar leeg!) en klaar voor een effectievere toekomst. De wil is er in ieder geval!
De trainer was vriendelijk en kundig en kon alle vragen beantwoorden. Hij had een goede mix tussen enerzijds vertellen en informatie verstrekken en anderzijds werkvormen die mij als cursist zelf aan het werk zetten en me tot nieuwe inzichten over mijn werkwijze brachten. Ik heb zin om het geleerde in de praktijk te brengen.
De training was heel praktisch, met veel herkenbare dingen uit de dagelijkse praktijk. Ik liep de training uit met praktische handvatten die ik de dag erop meteen kon toepassen. Heel bruikbaar. Ik vond ook de positieve toon waarop het gebracht werd erg inspirerend.
Ik vond de training time management echt heel interessant. De trainer deed het op een leuke en humoristische wijze. Vooral veel goede tips gekregen met het aanmaken en beheren van taken in Outlook in combinatie met beheer van e-mails / agenda! Ik ga hier zeker gebruik van maken!
De trainer brengt de informatie duidelijk over. Interactief. De training dag is zo voorbij. Je gaat met positieve energie de deur uit!
Heel veel handige tips en trucs gehoord en gezien van een energieke en deskundige trainer.
Ik heb een erg positief gevoel overgehouden aan de training van Tijdwinst.com. Trainer Jon wist door goede afwisseling van theorie, praktijk en humor de aandacht de hele dag perfect vast te houden. Er zijn vele handvaten en tips geboden waar ik zeker wat aan ga hebben en waardoor ik zeker wat meer structuur in mijn dag en werkzaamheden ga krijgen.
Het was zeer waardevol om deze training met een groep collega’s te doen. Heb veel nieuwe inzichten opgedaan (hoeveel tijd en energie kost het om steeds te switchen naar andere taken) en veel praktische tips opgedaan. Zin om dit tijdens mijn werk (en prive) allemaal toe te passen!
Een dag vol super-handige tips! Veel te veel om allemaal toe te passen, maar eerder een buffet aan mogelijkheden waar je als trainee de keuze kan maken voor die dingen die het beste bij je passen! Héérlijk!
De tips waren begrijpbaar, bruikbaar! En ons bedrijf werkt met Outlook en daar werd op gefocussed waardoor het niet enkel leuke theorie was, maar ook nog eens heel toepasbaar werd. Handig!
Neem dan nog een (en ik heb er al veel versleten!) héle goed trainer, die scherp, vlot, grappig, ad rem was, zijn materie erg goed beheerste en vooral ook verstaanbaar maakte voor ons, … en je weet dat dit een toptraining was. Leuke anekdotes, mooie voorbeelden van toepassingen. En een hele down-to-earth mentaliteit want niet alles is waar of werkt exact … aanrader. Plannen kon ik al. Time-managen ook, maar ik zit nu op 2.0 en daar ben ik superblij mee!

