Slim je werk organiseren en overzicht houden
Dankjewel voor je bericht!
Je hoort snel van ons.
Ervaringen van onze cursisten
Wij delen continu onze ervaringen en tips om je te inspireren.De training Timemanagement van Tijdwinst is een fijne training boordevol praktische tips en tricks en ondersteunende theorie. Er is ruimte voor eigen inbreng, humor èn direct aan de slag gaan/oefenen met jouw eigen uitdagingen.
Prettige trainer met een duidelijk opgebouwd en gevarieerd programma. Veel interactie en voldoende ruimte voor inbreng en maatwerk voor de deelnemers. Verder zijn de tips heel praktisch en kun je er direct mee aan de slag.
De cursus werd lekker vlot gegeven. Er wordt veel stof behandeld in 1 dag. Goede balans van theorie en opdrachten. Concreet en goed toe te passen in je eigen werkzaamheden.
Naast de (onbekende) planmogelijkheden van Outlook waren ook het creëeren van een ZERO Inbox en het slim E-Mailen handige tips die ik (hopenlijk afdelingsbreed) ga introduceren.
Uitstelgedrag is voor mij herkenbaar. Veel werkzaamheden, weinig tijd, bepaalde klussen blijven liggen. Deze cursus heeft mij geholpen om werkzaamheden in behapbare stappen op te delen en te kijken naar de manieren van communiceren en informeren hierover.
Ik zou wel wat meer focus willen op andere softwareprogramma’s dan Outlook. Ik gebruik Microsoft Teams naast Outlook wat de uitdaging behoorlijk anders maakt.
Een goed lesprogramma, gevarieerd en afwisselend maar ook niet te vol. Er waren voor alle cursisten met allerlei soorten banen en werkzaamheden meerdere bruikbare tips uit te halen. En ook fijn dat het direct praktisch toepasbaar wordt gemaakt op de software waar je mee werkt (agenda, mail, to do) en hoe deze zaken in te richten. Aanrader!
Je kent het wel, die trainingen waarvan je achteraf denkt: “Heb ik hier iets aan gehad?” Dat geldt absoluut niet voor deze training. Zelfs als je al bekend bent met Time-management, zitten er zeker waardevolle tips tussen. Bovendien merk je direct de meerwaarde bij het toepassen ervan. Je bespaart meteen tijd. De trainer nam zelfs de tijd om de praktijk verder uit te leggen, wat echt bewonderenswaardig is. Kortom, mijn complimenten en aanbevelingen!

