Slim je werk organiseren en overzicht houden

Dankjewel voor je bericht!
Je hoort snel van ons.
Ervaringen van onze cursisten
Wij delen continu onze ervaringen en tips om je te inspireren.Erg blij met de training timemanagement! Sowieso zat de training bomvol goede tips, maar wat de training voor mij heel sterk maakte, is dat die tips wel allemaal landen in een overkoepelend kader. Een werkwijze waarmee ik veel beter grip krijg op mijn werkzaamheden
Met een bevlogen en enthousiaste cursusleider heb ik een leuke en leerzame cursusbijeenkomst gehad.
Een goed lesprogramma, gevarieerd en afwisselend maar ook niet te vol. Er waren voor alle cursisten met allerlei soorten banen en werkzaamheden meerdere bruikbare tips uit te halen. En ook fijn dat het direct praktisch toepasbaar wordt gemaakt op de software waar je mee werkt (agenda, mail, to do) en hoe deze zaken in te richten. Aanrader!
Erg leerzame training met een adequate trainer. Weet waar hij het over heeft en brengt het op een leuke manier.
Gisteren een 1-daagse training gevolgd van tijdwinst.com. Veel geleerd en een hele nuttige dag gehad! Ik raad dit zeker aan voor de mensen die wat willen leren over gesprekstechnieken.
Ik heb deze cursus als prettig ervaren. De input was overzichtelijk, praktisch en te volgen. Fijne docent die goed in staat was om een groep te boeien en opbouwend te werken.
Interactieve training met voldoende voorbeelden. Zou nog meer praktisch mogen, door gebruik van eigen laptop bv. (was niet aanbevolen)
Trainer Jon kwam bij ons en heeft vandaag een training Time Management gegeven. Ik heb veel tips & tricks geleerd, zoveel om beter mijn tijd in te delen voor het werk, maar zeker ook privé. Jon heeft een aangename stem, luistert goed, kijkt mensen goed aan en noemt ze bij naam. Dat is een zeer prettige manier waardoor je je prima kunt openstellen voor de informatie en waarbij je zelf ook iets ‘durft’ te zeggen omdat je je snel op je gemak voelt.
Ik heb de training Time Management gevolgd en ik heb wel eens eerder een dergelijke cursus gedaan. Ik was verbaasd over hoe nuttig en toepasbaar de tips waren. De stof werd op een energieke en interesse wekkende wijze gegeven. De trainer was erg bevlogen en vriendelijk en kon goed het belang van de cursus centraal stellen als het dreigde iets te gezellig te worden.
