Slim je werk organiseren en overzicht houden

Dankjewel voor je bericht!
Je hoort snel van ons.
Ervaringen van onze cursisten
Wij delen continu onze ervaringen en tips om je te inspireren.Duidelijk verhaal binnen 1 dag tijd verteld, gaat me wellicht 1 dag per maand aan tijd schelen
Tijdens de presentatie werden meerdere functies binnen outlook alsook een hoop tips & tricks gebruikt over hoe jezelf mentaal sterk te houden en je optimaal te kunnen focussen.
Was een leerzame en leuke cursus ook de cursusleider deed het goed en bracht ook rust.
Duidelijke cursus met rustig en eenvoudig uitgelegde stappen en voldoende praktijkvoorbeelden en hands on laten zien hoe dingen beter moeten.
Belangrijke theorie dat vertaald word naar waardevolle praktijk voorbeelden en use cases. Daarnaast kregen we veel handige tools aangerijkt incl. voorbeelden. Ik zal deze training zeker aan al mijn collega’s en vrienden aanrader!
Een training timemanagement die een hele dag duurt, klonk naarmate de dag naderde steeds meer als iets waar ik me beter niet voor had kunnen opgeven. Terugkijkend ná de dag ben ik heel blij dat ik er wél aan heb deelgenomen!
De training was een heerlijke combinatie van achtergrondkennis en praktische tips. Aan alleen achtergrondkennis – hoe werkt je brein, waarom zijn we verslaafd aan afleiding – heb je in de praktijk weinig, maar aan alleen praktische tips zonder te weten waar ze op gebaseerd zijn ook niet. De combinatie van de twee maakte dat ik richting het einde van de trainingsdag gewoon zin had om met mijn mailbox, takenmanager, agenda en pomodoro’s aan de gang te gaan.
Kortom, hele fijne training waar ik meteen iets aan heb en vooral waar ik meteen door in actie kwam!
Warme ontvangst waar iedereen op zijn gemak gestelt is. Volle aandacht van begin tot het eind.
De training time-management was heel goed qua inhoud en zeker ook de wijze waarop de training werd gegeven. Tot het eind van de dag boeiend.
Prettige to the point training met nuttige tips wat gelijk bruikbaar is in de praktijk.
Ondanks dat het voor ons op een zaterdag was heb ik hier zeker geen spijt van gekregen om hier aan deel te nemen. Zeer leerzaam, en ik heb hier zeker een boel van geleerd.
De trainer brengt de informatie duidelijk over. Interactief. De training dag is zo voorbij. Je gaat met positieve energie de deur uit!
Het was weer super leuke en leerzame dag. Ik ben meer bewust geworden van eigen valkuilen maar vooral het verschil kunnen zien tussen de mening en feiten!
Ik ben weer een geweldige ervaring rijker en kan ik meteen beginnen te oefenen met goed feedback te geven!
Super interessant! Weer wat geleerd.
Hartelijk dank!
