Slim je werk organiseren en overzicht houden
Dankjewel voor je bericht!
Je hoort snel van ons.
Ervaringen van onze cursisten
Wij delen continu onze ervaringen en tips om je te inspireren.Deze cursus heeft mij heel erg geholpen om kritischer naar mezelf te gaan kijken op het gebied van communicatie en welke gedachtes er bij komen. De groepsactiviteiten vond ik erg fijn en passen bij de lessen.
Zeer ervaren en deskundige trainer die heel goed theorie aan praktijk aan elkaar koppelt.
We hebben een incompany training Feedback geven gevolgd. Mooie balans tussen uitleg, inbreng en oefeningen, veel geleerd en goede voorbeelden om in de praktijk toe te passen. Echte een aanrader!
Naast de (onbekende) planmogelijkheden van Outlook waren ook het creëeren van een ZERO Inbox en het slim E-Mailen handige tips die ik (hopenlijk afdelingsbreed) ga introduceren.
Heel erg fijne training door Belinda.
Ik heb hiervoor een andere tijdsmanagement training gevolgd. Deze heeft wat verbetering gebracht maar ik merkte dat er echt nog veel tijd te winnen was. Deze training van Belinda heeft echt een groot verschil gemaakt. Het is een simpel systeem wat ook het in gebruik nemen echt makkelijk maakt. Het grootste verschil zit hem wel in de uitleg over de tools binnen (in mijn geval) Outlook.
Tools zoals tasks en instellingen voor weergave zijn erg nuttig na de uitleg. Hiervoor gebruikte ik ze helemaal niet maar na deze uitleg wel. Ik merk direct dat ik met minder afleiding kan werken. Ook de indeling van mijn tijd is beter. Ik hou zelfs tijd over nu!
In de training wordt zowel theorie als praktijk gebruikt. De verhouding is echt goed hierin. Sommige trainingen zijn alleen theorie of alleen praktijk. Hier is dit niet het geval. Heel opvallend zijn de praktijk oefeningen. Er worden oefeningen gemaakt die echt heel duidelijk laten zien wat je wel of niet moet doen om sneller en gemakkelijker te werken.
Hartelijk dank en echt een hele grote aanrader.
Ik heb één keer eerder een goede training van Tijdwinst gehad, vandaar dat ik me nu weer bij hun had ingeschreven. Het doel voor mij was de vele rapporten die ik moet lezen sneller door te kunnen nemen waarbij ik wel de belangrijke informatie blijf onthouden. Door de leuke groep, maar zeker ook de enthousiaste manier waarop trainer Patrick voor de groep stond is het redelijk goed gelukt. Naast sneller leren lezen krijg je er een introductie mindmapping en een goed boek bij.
Ik heb een erg positief gevoel overgehouden aan de training van Tijdwinst.com. Trainer Jon wist door goede afwisseling van theorie, praktijk en humor de aandacht de hele dag perfect vast te houden. Er zijn vele handvaten en tips geboden waar ik zeker wat aan ga hebben en waardoor ik zeker wat meer structuur in mijn dag en werkzaamheden ga krijgen.
Heel erg tevreden over de training Time management.
Erg goede trainer (Patrick) die enthousiast heel erg veel praktijkgerichte tips mee gaf.
Heb met veel plezier de opfris cursus Timemanagement gedaan. In 2018 heb ik hem al eerder gedaan, maar ben blij om weer even opnieuw op te frissen. Had een andere trainer en natuurlijk een andere groep, wat ook fijn is.
Aangeleerd hoe je kunt metacommuniceren om de inhoud over te brengen en de relatie goed te houden in het lopende proces.
De cursus Time Management die ik recent heb gevolgd, heeft een enorme impact gehad op mijn productiviteit en algehele werkbalans. Vooraf worstelde ik vaak met het stellen van prioriteiten en voelde ik me constant overweldigd door mijn takenlijst. Dankzij deze cursus heb ik niet alleen inzicht gekregen in effectieve technieken, maar ook praktische tools die ik dagelijks toepas.

