Slim je werk organiseren en overzicht houden
Dankjewel voor je bericht!
Je hoort snel van ons.
Ervaringen van onze cursisten
Wij delen continu onze ervaringen en tips om je te inspireren.Mooie opzet theorie en praktijk en snel toepasbaar. Goede trainer die goed aansluit bij de groep.
De training Timemanagement heeft me geleerd hoe ik overzicht kan krijgen zodat ik meer grip krijg op mijn hoeveelheid werk en de tijd die ik daaraan kwijt ben. Er zijn veel onderwerpen behandeld en daar zit voor mij ook gelijk weer de uitdaging: het zijn zoveel tips dat het een kunst wordt om daar de juiste prioriteiten uit te halen en die toe te passen. Ik wil het gelijk allemaal in de praktijk brengen maar ga daarin echt keuzes maken.
Ik heb veel praktische tips ontvangen hoe ik meer efficiënt kan werken. Daarnaast ook zicht gekregen op dingen die ik doe die energie wegtrekken of me uiteindelijk meer tijd kosten.
Ook een wereld voor me open gegaan hoe ik outlook handig en efficiënt kan inrichten.
Uitstelgedrag is voor mij herkenbaar. Veel werkzaamheden, weinig tijd, bepaalde klussen blijven liggen. Deze cursus heeft mij geholpen om werkzaamheden in behapbare stappen op te delen en te kijken naar de manieren van communiceren en informeren hierover.
Ik zou wel wat meer focus willen op andere softwareprogramma’s dan Outlook. Ik gebruik Microsoft Teams naast Outlook wat de uitdaging behoorlijk anders maakt.
Een leuke dag met een fijne groep mensen en een fijne trainer.
Praktijkgericht heel prettig. De trainer laat je bewust worden van je eigen gedrag, blinde vlekken etc.
Ik heb veel opgestoken in deze leerzame sessie. Ik kan aan de hand van praktische tips slimmer werken.
Trainer Patrick zorgde ervoor dat we de hele dag geïnteresseerd en nadenkend waren en op een soepele manier samenwerkten. Hij voegde op de juiste momenten humor toe en de interactie met de groep verliep heel soepel. Omdat Nederlands niet mijn moedertaal is, vond ik het tempo en de duidelijkheid perfect te volgen.
Ondanks de vele tools die ik al gebruikte om de tijd te beheren, toch de training als waardevol ervaren. Mooie interactieve training, ervaren trainer en veel bruikbare tips.
Het was weer super leuke en leerzame dag. Ik ben meer bewust geworden van eigen valkuilen maar vooral het verschil kunnen zien tussen de mening en feiten!
Ik ben weer een geweldige ervaring rijker en kan ik meteen beginnen te oefenen met goed feedback te geven!
Super interessant! Weer wat geleerd.
Hartelijk dank!

