Slim je werk organiseren en overzicht houden

Dankjewel voor je bericht!
Je hoort snel van ons.
Ervaringen van onze cursisten
Wij delen continu onze ervaringen en tips om je te inspireren.Ik kan het geleerde direct toe gaan passen. Het is op een heel prettige manier gebracht voor de trainer. Zeer aan te bevelen!
Overzichtelijk maken van waar je nu uiteindelijk de hele dag mee bezig bent op je werk. Waardoor je vaak tijd te kort komt en verwacht dat je in de uren die ervoor staan je werk af zou moeten krijgen. Met het inzien van wat je anders zou kunnen doen geef je denkruimte in je hele werkproces. Zeer prettig!
Vanuit Veilig Verkeer Nederland kregen we de cursus Time Management aangeboden. Dit was een eendaagse cursus. Het was goed te volgen en ook eenvoudig toepasbaar voor onze werksituatie! Tijdens de cursus werden er veel vragen aan de deelnemers gesteld zodat je punten kon behandelen waar je soms tegen aan loopt. Al met al iets waar iedereen wat van leert.
Zeer uitgebreide training met praktijkvoorbeelden die toepasbaar zijn in de organisatie.
Een hele goede en duidelijk trainingsdag. Wat ik alleen heb gemist is even daadwerkelijk zelf op mijn laptop aan de slag.
Ik had moeite om voor de groep te staan en nee te zeggen tegen aannemers. Na de training heb ik dat wel meer gedaan. deze training heeft mij zeker goed gedaan.
Het was een leerzame training met naast wat noodzakelijke theorie vooral veel tijd voor tips&trics, toegespitst op wat wij nodig hadden. Ik heb er veel energie door gekregen om mijn werkdruk beter op orde te krijgen!
Training verzorgd door Patrick; erg energieke man die het leuk brengt en ook de interactie op zoekt tijdens de training. Hierdoor blijf je betrokken bij de stof. Daarnaast krijg je inzichten in hoe en waarom soms dingen niet gaan hoe zo gaan. Maar het mooiste is wel het Outlook systeem om je taken te plannen en je inbox schoon te houden; openbaring!
De training was zeer nuttig en degene die de training gaf deed het op een hele prettige manier.
Ontzettend professioneel maar toch ook heel tastbaar.
Een gestructureerde training gehad met voldoende interactie. Jon was erg charismatisch, het enthousiasmeert enorm. Zeer veel goede lessen gekregen die ik vanaf vandaag al ben gaan gebruiken. Na de training zijn ze nog bereikbaar voor vragen en sturen ze nog hand-outs na. Echt een aanrader voor een ieder!
