Slim je werk organiseren en overzicht houden

Dankjewel voor je bericht!
Je hoort snel van ons.
Ervaringen van onze cursisten
Wij delen continu onze ervaringen en tips om je te inspireren.Patrick heeft bij ons een In-Company training gegeven. Hij heeft ons op energieke wijze verteld hoe je weer regie kunt krijgen over je eigen agenda waarmee je overzicht creëert in je werk. Hij had een goede interactie met de cursisten, gaf duidelijke voorbeelden en liet ons heel praktisch aan de slag gaan met het inrichten van onze agenda’s. Een waardevolle training!
Deze cursus helpt je echt in het plannen van de dagelijks werk. En zit vol met praktische tips.
Leuke en boeiende training.
Genoeg geleerd waard ik wat mee kan en tijdwinst zal opleveren.
Ik heb één keer eerder een goede training van Tijdwinst gehad, vandaar dat ik me nu weer bij hun had ingeschreven. Het doel voor mij was de vele rapporten die ik moet lezen sneller door te kunnen nemen waarbij ik wel de belangrijke informatie blijf onthouden. Door de leuke groep, maar zeker ook de enthousiaste manier waarop trainer Patrick voor de groep stond is het redelijk goed gelukt. Naast sneller leren lezen krijg je er een introductie mindmapping en een goed boek bij.
Een zeer leerzame dag onder leiding van een enthousiaste en deskundige docent. Theorie werd snel omgezet in direct toepasbare oplossingen en tips.
Cursus time-management van Jon Rijlaarsdam. Het was online en ik was bij aanvang even bang dat het een hele lange dag zou worden. Maar het is voorbij gevlogen. Jon geeft op een levendige manier les en alles was erg interessant en leerzaam. Ik ga nu onderzoeken of hij in-house een training voor de rest van mijn collega’s kan gaan geven.
Ik wist vooraf niet zo goed wat ik kon verwachten, dus ik ging er blanco in. Maar in een dag zo veel praktische dingen geleerd die ik zeker ga toepassen in de praktijk! (en waar ik ook echt wat aan heb) De trainer was een prettige persoon om les van te krijgen en de locatie was ook goed. Dus niets anders dan een superpositieve ervaring!
Na de training ben je in staat om efficiënter om te gaan met je tijd, maak je beter gebruik van de mogelijkheden van Outlook, waardoor je meer overzicht houdt! Absoluut een aanrader!
Tijdens de training krijg je erg goede tips en trics welke zorgen voor meer rust en een efficiëntere werkwijze. De trainer Daan is erg enthousiast en zorgt ervoor dat je aandachtig blijft luisteren / meedoen. Kortom een echt aanrader voor iedereen, je haalt er echt wat uit wat je verder helpt.
Gisteren hebben we met een groep de training tijdswinst gevolgd. Ik vond het een zeer leerzame en ook nog leuke dag.
Onze trainer Job is een enthousiaste en energieke trainer die lekker de vaart erin hield en goed begreep waar iedereen tegenaan liep.
Hij was kundig, gaf ruimte om vragen te stellen, deelde voorbeelden en gaf praktische tips.
Echt een aanrader om deze training te volgen!
