Slim je werk organiseren en overzicht houden

Dankjewel voor je bericht!
Je hoort snel van ons.
Ervaringen van onze cursisten
Wij delen continu onze ervaringen en tips om je te inspireren.Interessante training. zeer leerzaam. Wordt ook goed gegeven, Hoop info in één dag maar genoeg pauze om te verwerken. De dag vloog voorbij. Ben gemotiveerd om actie te ondernemen!
Een prettige docent die op een leuke en enthousiaste manier verteld over tijdwinst. Tevens handige tips die je helpen in je dagelijkse werk
Ik heb deze cursus als prettig ervaren. De input was overzichtelijk, praktisch en te volgen. Fijne docent die goed in staat was om een groep te boeien en opbouwend te werken.
Tijdens de training krijg je erg goede tips en trics welke zorgen voor meer rust en een efficiëntere werkwijze. De trainer Daan is erg enthousiast en zorgt ervoor dat je aandachtig blijft luisteren / meedoen. Kortom een echt aanrader voor iedereen, je haalt er echt wat uit wat je verder helpt.
Ondertussen genoeg cursussen meegemaakt, deze was de eerste waar ik er niet na n maar uur wel klaar mee was. Zelf na de pauze had ik er nog zin in en was ik benieuwd naar meer.
Ik denk dat de content gewoon erg nuttig was, maar ook David deed het erg goed. Deze man bleef maar leuk om naar te luisteren.
Na de training ben je in staat om efficiënter om te gaan met je tijd, maak je beter gebruik van de mogelijkheden van Outlook, waardoor je meer overzicht houdt! Absoluut een aanrader!
Tijdwinst heeft me zo veel gebracht. Regelmatig heb ik even tijd over. Structuur/ overzicht en vooral inzicht is hier de grondslag van.
Chaos in mijn verwerking van mails en agenda kan door een paar handige tips opgelost worden. Plannen en een correcte tijdsinschatting is een belangrijk gegeven hierin.
Daar valt nog veel winst te halen.
Uitstelgedrag is voor mij herkenbaar. Veel werkzaamheden, weinig tijd, bepaalde klussen blijven liggen. Deze cursus heeft mij geholpen om werkzaamheden in behapbare stappen op te delen en te kijken naar de manieren van communiceren en informeren hierover.
Ik zou wel wat meer focus willen op andere softwareprogramma’s dan Outlook. Ik gebruik Microsoft Teams naast Outlook wat de uitdaging behoorlijk anders maakt.
Veel handige tools geleerd om mijn werk beter te kunnen indelen en meer voldoening te halen uit mijn dag. Dit is gewoon puur doordat mijn taken beter gestructureerd zijn en ik daardoor beter de regie heb en beter als persoon balans ben. De cursus zorgde er ook direct voor dat ik zin had om er gelijk mee aan de slag te gaan, dit heb ik ook direct gedaan!
