Slim je werk organiseren en overzicht houden

Dankjewel voor je aanvraag!
We gaan je aanvraag in behandeling nemen. We nemen uiterlijk binnen 2 werkdagen contact met je op.
Ervaringen van onze cursisten
Wij delen continu onze ervaringen en tips om je te inspireren.Je krijgt in deze training veel input over allerlei aspecten van assertiviteit en je gaat met praktijkoefeningen direct aan de slag. Die helpen mij om het geleerde toe te passen zodat het goed blijft hangen. Dank voor deze nuttige training!
Mooie opzet theorie en praktijk en snel toepasbaar. Goede trainer die goed aansluit bij de groep.
Op donderdag 1 februari heb ik de training gevolgd. Daar ik zelf regelmatig het overzicht kwijt raakte heb ik erg veel aan de tips gehad. Door het scheppen van orde en het gebruikmaken van het systeem zal ik rust krijgen en daardoor meer tijd.
Ik had een geweldige trainer (Patrick vd Gulik) die zoveel enthousiasme voor de training en zijn vak heeft, dat je vanzelf op je stoel gaat stuiteren 🙂
Wat nog veel belangrijker was, is het gevoel van veiligheid dat vanaf het begin van de dag opgebouwd werd. Hierdoor konden mijn medecursisten en ik de oefeningen met zoveel mogelijk inzet uitvoeren, waardoor we het maximale uit de training konden halen.
Ik wist vooraf niet zo goed wat ik kon verwachten, dus ik ging er blanco in. Maar in een dag zo veel praktische dingen geleerd die ik zeker ga toepassen in de praktijk! (en waar ik ook echt wat aan heb) De trainer was een prettige persoon om les van te krijgen en de locatie was ook goed. Dus niets anders dan een superpositieve ervaring!
Een dag-training gevolgd bij Tijdwinst en een zeer leerzame dag beleefd met trainer Patrick. Ik zou een ieder die meer handvaten nodig heeft om zijn of haar tijd efficiënt in te delen aanraden om een dergelijke training te volgen. De training wordt op een leuke en interactieve manier gegeven.
Jon legde op een leuke en praktische manier uit hoe je je tijd beter kan managen. Veel informatie en praktische tips. Enige punt van feedback: het optimaliseren van je inbox/mail was volledig gericht op Outlook. Dit maakt het lastiger om dit direct praktisch toe te passen voor Gmail.
Een hele leerzame dag gehad, met goede uitleg. Ik heb er veel van op gestoken en zal het ook zeker aanbevelen!
De training was super leerzaam. Heel fijn om direct wat praktijk voorbeelden en uitleg te krijgen wat direct toepasbaar is. Zeker een aanrader.
Een zeer interessante training. Er zijn meer mogelijkheden om je werk én werkvoorraad te optimaliseren dan dat ik wist. Niet alleen de mail maar ook duidelijk het verschil tussen een project, actie en een 1:1 gesprek. Fijne heldere training. Ruimte voor vragen en aanvullingen. In een woord verrassend. Nu ik het in de praktijk wil brengen heb ik nog wel wat hulp nodig merk ik. Maar dat komt vast goed want je krijgt er ook een handleiding en een persoonlijke training bij.
