Slim je werk organiseren en overzicht houden
Ervaringen van onze cursisten
Wij delen continu onze ervaringen en tips om je te inspireren.Ik heb onlangs de training Timemanagement gevolgd bij Tijdwinst.com en die heeft me echt verrast (op een goede manier!). Het was super praktisch en ik heb er veel nuttige inzichten uit gehaald die ik meteen in mijn werk kon toepassen.
De trainer wist alles op een duidelijke en nuchtere manier over te brengen, zonder poespas. Er zat een fijne balans in tussen theorie en praktijk, en de voorbeelden sloten goed aan op wat ik dagelijks tegenkom op mijn werk. Sinds de training werk ik merkbaar efficiënter: ik plan slimmer, stel beter prioriteiten en heb meer overzicht. Het voelt alsof ik meer rust heb, terwijl ik toch meer gedaan krijg.
Daarnaast heb ik ook de assertiviteitstraining gevolgd, en ook daar ben ik erg positief over. Ik heb geleerd om op een heldere en zelfverzekerde manier mijn grenzen aan te geven, zonder de samenwerking met anderen te verstoren. Dat heeft me niet alleen geholpen in lastige gesprekken, maar ook in het bewaken van mijn eigen werkdruk.
Al met al hele waardevolle trainingen die mij echt verder hebben geholpen, zowel in mijn manier van werken als in hoe ik communiceer. Zeker een aanrader!
Nu weet ik hoe alles handen en voeten kon geven, in de overleggen die we van de afdeling Vergunningen en Directie Veiligheid. Dankzij de ‘octopus’-genaamde werkwijze.
Het maakt duidelijk dat de manier waarop je werkt inefficiënt is en je dit op een duidelijk uitgelegde manier kunt veranderen. Goede tips waar je direct mee aan de slag kunt.
Warme ontvangst waar iedereen op zijn gemak gestelt is. Volle aandacht van begin tot het eind.
De cursus wordt duidelijk uitgelegd.
Door de vele rollenspellen ga je direct al nadenken over de juiste manier van vragen stellen. Een aanrader
Zeer duidelijk en prettige time-management cursus mogen ontvangen van Jon. Alles overzichtelijk aangeboden, we hebben allemaal een boekje met tips meegekregen en de hand-out via de mail toegezonden. Alles perfect geregeld en Tijdwinst blijft bereikbaar voor nazorg.
Voor mij was het een eyeopener wat je allemaal kunt doen om je tijd goed te besteden en leren in te delen.
We hebben een incompany training Feedback geven gevolgd. Mooie balans tussen uitleg, inbreng en oefeningen, veel geleerd en goede voorbeelden om in de praktijk toe te passen. Echte een aanrader!
Het was weer super leuke en leerzame dag. Ik ben meer bewust geworden van eigen valkuilen maar vooral het verschil kunnen zien tussen de mening en feiten!
Ik ben weer een geweldige ervaring rijker en kan ik meteen beginnen te oefenen met goed feedback te geven!
Super interessant! Weer wat geleerd.
Hartelijk dank!
Ik vond de training goed omdat:
– De deelnemers werden uitgedaagd om te oefenen en toe te passen op hun eigen case.
– Vol praktische bruikbare tips.
– Heldere uitleg
– Rustige en prettige omgeving
– Goede opbouw van de training
Account manager
