Slim je werk organiseren en overzicht houden
Ervaringen van onze cursisten
Wij delen continu onze ervaringen en tips om je te inspireren.Zeer fijne timemanagement training die zeer goed inzichten geeft hoe je beter je tijd kunt indelen. Zeer goede voorbeelden en fijne trainer.
Heb de training met een zeer goed gevoel afgerond.
Vandaag een heel nuttige, leuke en interactieve training gehad van Jon. In een dag wordt je met de neus op de feiten gedrukt over jou manier van werken en hoe je dat nog met structuur in aan kan brengen.
Ik heb eerder deelgenomen aan deze cursus en heb nu na 8 jaar gebruik gemaakt van de mogelijkheid om voor een gereduceerd tarief de cursus nogmaals te volgen om mijn ’timemanagement’ verder te verbeteren. Ik gebruik de destijds geleerde technieken nog steeds en ondanks dat ik mij er nog veel van kan herinneren, heb tijdens deze herhaling nog een aantal nuttige tips opgedaan om mijn timemanagement nog wat te verbeteren.
Ik wist vooraf niet zo goed wat ik kon verwachten, dus ik ging er blanco in. Maar in een dag zo veel praktische dingen geleerd die ik zeker ga toepassen in de praktijk! (en waar ik ook echt wat aan heb) De trainer was een prettige persoon om les van te krijgen en de locatie was ook goed. Dus niets anders dan een superpositieve ervaring!
Gisteren een 1-daagse training gevolgd van tijdwinst.com. Veel geleerd en een hele nuttige dag gehad! Ik raad dit zeker aan voor de mensen die wat willen leren over gesprekstechnieken.
Een dag vol super-handige tips! Veel te veel om allemaal toe te passen, maar eerder een buffet aan mogelijkheden waar je als trainee de keuze kan maken voor die dingen die het beste bij je passen! Héérlijk!
De tips waren begrijpbaar, bruikbaar! En ons bedrijf werkt met Outlook en daar werd op gefocussed waardoor het niet enkel leuke theorie was, maar ook nog eens heel toepasbaar werd. Handig!
Neem dan nog een (en ik heb er al veel versleten!) héle goed trainer, die scherp, vlot, grappig, ad rem was, zijn materie erg goed beheerste en vooral ook verstaanbaar maakte voor ons, … en je weet dat dit een toptraining was. Leuke anekdotes, mooie voorbeelden van toepassingen. En een hele down-to-earth mentaliteit want niet alles is waar of werkt exact … aanrader. Plannen kon ik al. Time-managen ook, maar ik zit nu op 2.0 en daar ben ik superblij mee!
Ik heb de training gesprekstechnieken gevolgd. De training pakt de kernpunten van een effectieve communicatie heel praktisch op en de kracht van de trainer was dat ze dit heel goed spiegelde aan de vraagstukken van de deelnemers. Echt heel knap. Tijdwinst heeft ook de randvoorwaarden voor een goede training perfect geregeld.
Vanuit Veilig Verkeer Nederland kregen we de cursus Time Management aangeboden. Dit was een eendaagse cursus. Het was goed te volgen en ook eenvoudig toepasbaar voor onze werksituatie! Tijdens de cursus werden er veel vragen aan de deelnemers gesteld zodat je punten kon behandelen waar je soms tegen aan loopt. Al met al iets waar iedereen wat van leert.
De hele dag door blijft het boeien. Uitstekende trainer die alles goed uitlegt met een plezierige stem waardoor de aandacht tijdens de training blijft.
Account manager
