Slim je werk organiseren en overzicht houden

Dankjewel voor je bericht!
Je hoort snel van ons.
Ervaringen van onze cursisten
Wij delen continu onze ervaringen en tips om je te inspireren.De training Timemanagement heeft me geleerd hoe ik overzicht kan krijgen zodat ik meer grip krijg op mijn hoeveelheid werk en de tijd die ik daaraan kwijt ben. Er zijn veel onderwerpen behandeld en daar zit voor mij ook gelijk weer de uitdaging: het zijn zoveel tips dat het een kunst wordt om daar de juiste prioriteiten uit te halen en die toe te passen. Ik wil het gelijk allemaal in de praktijk brengen maar ga daarin echt keuzes maken.
Een 20-tal tips opgepikt, welke ik ga implementeren in mijn dagelijks werk. Erg praktisch ingerichte cursus!
Naast de (onbekende) planmogelijkheden van Outlook waren ook het creëeren van een ZERO Inbox en het slim E-Mailen handige tips die ik (hopenlijk afdelingsbreed) ga introduceren.
Amazing how much you can learn from sometimes simple “tricks” and keeping the right motivation, mindset and concentration. Very, very impressive and very useable in daily work. A training I can advise to everyone!
Ik heb de training als leerzaam ervaren. De training werd op een hele prettige manier gegeven. De sfeer was dan ook heel goed. Iedereen deed goed mee. Fijne ervaring.
Het was een goede cursus waar je weer even een paar tools aangereikt hebt gekregen die snel in de praktijk kunnen worden uitgevoerd.
Cursusleider was heel goed en prettig om naar te luisteren.
De training was helder en insightful. Door de afwisseling van theorie met kleine tests, opdrachten en ook het meekijken naar een takenmanager voelde het geheel aan als een zeer interactieve en leuke training.
Degene die de training gaf, had ook zeer veel aandacht voor de specifieke vragen welke de cursisten hadden en wist deze ook te linken aan de onderdelen van de cursus. Heel leuk.
Met een gezonde tegenzin begonnen aan deze training. Ik was bang dat mijn bijzonder werkomstandigheden niet zouden passen in een dergelijke training. Maar het tegendeel bleek waar. Er waren meer dan voldoende tips en handvatten om waardevol te zijn.
Al met al een uitstekende training en zeker geen verloren dag.
Training goed, trainer goed, locatie goed. Dus een welverdiende 8.
Zeer duidelijk en prettige time-management cursus mogen ontvangen van Jon. Alles overzichtelijk aangeboden, we hebben allemaal een boekje met tips meegekregen en de hand-out via de mail toegezonden. Alles perfect geregeld en Tijdwinst blijft bereikbaar voor nazorg.
Ik vond de training time management echt heel interessant. De trainer deed het op een leuke en humoristische wijze. Vooral veel goede tips gekregen met het aanmaken en beheren van taken in Outlook in combinatie met beheer van e-mails / agenda! Ik ga hier zeker gebruik van maken!
